W roku 1994 na wyspie Tahiti w miejscowości Arue została założona firma Tahiti Naturel. Celem działalności tej polinezyjskiej firmy miała być promocja produktów naturalnych pozyskiwanych z żyznych gleb wulkanicznych wyspy Tahiti oraz okolicznych wysp wchodzących w skład Polinezji Francuskiej. Wysoka jakość i wyjątkowe pochodzenie produktów firmy szybko zostało dostrzeżone. W 1997 roku firma rozpoczęła działalność na rynku amerykańskim tworząc oddział pod nazwą Tahiti Naturel USA. Sztandarowym produktem firmy był już wtedy oryginalny sok z noni. Kilka lat później produkt ten zawitał do Europy. W 2004 roku zainaugurowano działałność przedstawicielstwa firmy w Paryżu. Tahiti Naturel France po dziś dzień zajmuje się promocją wyrobów tahitańskiego rolnictwa ekologicznego na rynku europejskim.

Produkty Tahiti Naturel są dystrybuowane na całym świecie. Te naturalne produkty wytwarzane są z surowców pochodzących z flory polinezyjskiej. Wyjątkowe środowisko naturalne sprawia, że surowce te mają niepowtarzalne nigdzie indziej warunki wzrostowe. Środowisko naturalne Tahiti to:
1. Unikalna gleba, koralowce i wulkany bogate w składniki odżywcze.
2. Typowy klimat, idealnie umiarkowany dla regionu. 

Misją firmy Tahiti Naturel jest dzielenie się mądrością i wiedzą przodków mieszkańców wyspy Tahiti, ktora była przekazywana z pokolenia na pokolenie. Jej wartość obecna jest w produktach znajdujących się w ofercie producenta. Sztandarowy produkt - sok noni i jego wykorzystanie - jak wiadomo jest częścią tradycji tahitańskiej i nieodłącznym elementem składowym tradycyjnej tahitańskiej medycyny ludowej. 

Tahiti to wyspa o niemal idealnym całorocznym klimacie, gdzie mieszkańcy nadal faworyzują naturę i jej rośliny, i wykorzystują jej dobra, aby zachować zdrowie. Tahiti Naturel działa w oparciu o fundamentalną zasadę, że świadomość dobrego zdrowia jest pierwszym krokiem do jego realizacji. Ta świadomość jest bazowym elementem zdrowego stylu życia i zdrowej diety z nieodłącznymi naturalnymi produktami organicznymi.